Informationen

 

i-NET-Menue - Infos

 

1. Anmeldung/Abmeldung:

Das Formular hierfür kann im Sekretariat der Schule abgeholt werden. Bitte von den Eltern ausfüllen lassen und dort wieder abgeben.

Die Zugangsdaten (Login und Passwort) werden anschließend verteilt.

Sprechzeiten des Sekretariats: Montag bis Freitag 08:00 - 17:00 Uhr

 

2. Anschrift und Ansprechpartner des Trägers:

International School of Ulm/Neu-Ulm Management GmbH
Schwabenstr. 25
89231 Neu-Ulm

Telefon: +49 731 379353-0
Fax: +49 731 379353-50
E-Mail: info@is-ulm.de 

 

3. Bestell- und Stornierzeiten:

  • Bestellungen sind mehrere Wochen im Voraus und bis 14:00 Uhr am Vortag möglich
  • Stornierungen können bis 8:00 Uhr am Essenstag vorgenommen werden 


4. FAQs: 

  • Login und/oder Passwort vergessen: Im Sekretariat kann ein neues Passwort gesetzt werden.
  • Chip verloren: Bitte umgehend im Sekretariat Bescheid geben, damit die Kartenzuordnung entfernt werden kann. Für den verlorenen Chip wird eine Gebühr in Höhe von 5,-- € erhoben und vom i-NET-Menue-Konto abgezogen. Sollte der Ausweis wieder gefunden werden, die Karte im Sekretariat wieder zuordnen lassen. 
  • Kein ausreichendes Guthaben: Auf das Treuhandkonto wieder ausreichend Geld überweisen (Bankverbindung wird nach dem Einloggen und Klick auf den Button "Verwaltung" angezeigt). 
  • Eingezahlter Betrag wird noch nicht als Guthaben angezeigt: Bitte beachten Sie, dass Überweisungen einige Tage in Anspruch nehmen können. Im Zweifel sollten Sie direkt beim Sekretariat nachfragen.
  • Ausweis/Karte kann nicht gelesen werden: Bitte das Sekretariat informieren.
  • Es wurde kein Speiseplan eingepflegt: Beim Sekretariat nachfragen.

Sollten weitere Fragen auftreten, wenden Sie sich bitte an das Sekretariat.  

 

--

1. Subscribe / Unsubscribe

The registration form can be picked up at the office. Please fill in the form and return it to the office. Login information (username and password) will be handed out afterwards.

ISU office times: Monday to Friday 8:00 a.m. - 5:00 p.m. 
 

2. Address and contact person of the school

International School of Ulm/Neu-Ulm Management GmbH
Schwabenstr. 25
89231 Neu-Ulm
Telefon: +49 731 379353-0
Fax: +49 731 379353-50
E-Mail: info@is-ulm.de


3. Orders and cancellations

  • You can order well in advance and until 02:00 p.m. of the previous day
  • You can cancel an order until 08:00 a.m. of the day for which you ordered 


4. FAQs

  • You forgot your login and/or password: The office can reset a new password.
  • You lost your chip: Please let the office know immediately, so that the allocation of the chip can be removed. In case you find the chip, return it to the office. Lost lunch chips will be charged at a cost of 5.-- € which will be debited from the student's i-NET-Menue account.   
  • You do not have enough credit for an order: Please transfer money to the indicated account.   
  • You transferred money but you do not have any credit: Please note that drafts can take up to 4 days. 
  • Your chip cannot be read: Please inform the office.
  • There is no menu online: Please turn to the office.

The new menu will be somewhat more extensive with more options.  Specifically, the lunch service will offer a choice of:

  • A Meat Dish (this option changes daily) - This dish has the option of either a large portion or a smaller portion (thesmaller portion is approximately 2/3 the size of the large portion).Desert is included; however, students can decide at checkout to take a small salad instead of the desert.
  • A Vegetarian Option (this option changes daily) -  This dish has the option of either a large portion or a smaller portion (the smaller portion is approximately 2/3 the size of the large portion). Desert is included; however, students can decide at checkout to take a small salad instead of the desert.
  • Weekly Dish - This is the same dish thoughout the week (Monday – Friday).  It is only offered in one portionsize, which is between the large and smaller portion.Desert is included; however, students can decide at checkout to take a small salad instead of the desert.
  • Side Dish (Tagesbeilage) - This option varies on a daily basis between spaetzle, pasta, potatoes, and rice.Students can decide at checkout if they would like to have the side dish either with or without sauce.There is no extra charge for the sauce.
  • Large Mixed Salad Plate - Students are able to create their own salad from the salad bar.

   If you have any questions, please do not hesitate to contact us.